Vanmorgen morning after pil gehaald en ingenomen(11.05)nu is het 01.10 en ik poep ik me leeg zal de map nog wel werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Er zit dus 2.15 uur tussen het innemen van de morning after pil en het "poepen".

Uiteraard kan dit "poepen" (ik weet niet of het diarree is) een bijwerking zijn van de pil.

Er zit dus geen 3 uur tussen (die minimaal nodig is voor de pil om volledig opgenomen te worden).

De kans dat hij niet werkt is niet groot maar wel aanwezig.

Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik contact opnemen met de huisarts. Misschien dat je nog een pil krijgt of een morning after spiraaltje. Ik verwacht dat hij zal zeggen dat je morgen nog een morning after pil in moet nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat weet jij veel over seks je heb bij elke vraag wel een antwoord :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) Ik studeer psychologie en sociologie. Als interessegebied heb ik hier seksuologie bij. Dus ik weet best een beetje van seks. Verder vindt ik het leuk om mensen met een prangende vraag te helpen. Ik doe dus voor elk antwoord wel wat extra onderzoek. Om deze reden werk ik ook voor erotiekvergelijk en fungeer ik een beetje als "de stem naar buiten". Dus ik probeer ook op de meeste erotische vragen een goed en volledig antwoord te geven. Kortom: Ja :-) Thanks for noticing!! Ik hoop dat ik er soms wat mensen mee help. Fijne zondagavond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben ik nou de enige die niet weet wat een "map" is? Blijkbaar is dat die pil?? Nooit van gehoord....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) map staat voor "morning after pil". Ik moest er ook even over nadenken hoor ;-) En ik denk dat als het zaterdagavond geweest was dat de vraagsteller de tijd genoteerd zou hebben als 23:05 en niet als 11:05. Als het wel op zaterdagavond was dan hoeft ze zich nergens druk over te maken. De pil is dan al helemaal opgenomen in het bloed en zal gewoon volgens de richtlijnen werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was wel 5 over 11 sochtends en poepen was 10 over 1 savonds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Eva Florentina, Als dit het geval is dan is er niks om jezelf druk over te maken. De pil is dan al helemaal opgenomen en zal gewoon de gewenste werking hebben. No worries! Groetjes, Maxine

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat het wel lang genoeg is. De pil heeft zo'n 3 uur nodig om volledig in het bloed opgenomen te zijn. De pil is speciaal gemaakt voor 'snelle gevallen'. Hij werkt wel het beste als je hem zo snel mogelijk inneemt. Ik hoop dat je het voor 72 uur (3 dagen) hebt ingenomen? Zo ja, dan is er waarschijnlijk niks aan de hand! Als je heel erg twijfelt, zou je ook nog je huisarts kunnen bellen/langs gaan. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de morning-afterpil krijg e vet veel bijwerkingen, ik ben een week lang ontzettend ziek geweest!! mijn ouders hadden toen wel iets door :S